poniedziałek, 3 czerwca 2013

Konkurs ''My Ghostly base II''

Ogłaszam konkurs ''My Ghostly base II'' czyli ''Moja upiorna basa II''
Zasady:
● Podaje jedną base.
● Wymyślacie wygląd.
● Robicie postać na PAINTCIE.
●Prace wysyłacie na mojego gmaila:
persona2100@gmail.com

 


Upiorne nagrody:

I miejsce
 ● Redaktorka na dwa tygodnie i jak w poprzednim 
konkursie tylko jak będzie chciała.
●Praca będzie umieszczona w zakładce                  
''Zwycięzcy''
● Praca na dwa tygodnie umieszczona nad rybkami 
●Dyplom                                                               
 II miejsce 
●Praca będzie umieszczona w zakładce                  
 ''Zwycięzcy''
●Praca nad rybkami (tydzień )                                 
● Dyplom                                   
III  miejsce                       
 Praca będzie umieszczona w zakładce                                   
''Zwycięzcy'' 
●Dyplom         



Prace można wysyłać 10.06.2013
Wyniki 17.06.2013

Bez conajmniej TRZECH prac konkur się nie odbędzie.

CZEKAMY NA WASZE  PRACE !!!
POWODZENIA !!!
                                       Radze nacisnąć na base a potem ją ściągnąć !!!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mi się ta baza nie podoba i nie mam pomysłu na postać na niej więc nie wezmę udziału :(

Anonimowy pisze...

ale fajnie, juz biore sie za robienie

zσzσℓєк9 ♥ pisze...

Oksana, Kopiujesz trochę po my'u xd
A po za tym, to nigdybym nie pomyślała, że mieszkamy w tym samym mieście!!! Znam Zuzię P., chodzę z nią do klasy ;)

Braytti Ruthven pisze...

Wypraszam sobie z kopiowaniem.

Konkurs wymyślony przeze mnie -
Szczegóły, basa, nagrody oraz obrazek wymysł Bray.