czwartek, 18 kwietnia 2013

Konkurs "My ghostly base"

 Jako, że jesteśmy już z wami dłuższy czas, postanowiłam zrobić konkurs:
"му gнσѕтℓу вαѕє" - "мσנα υρισяηα вαѕє".


Zasady są bardzo proste:
● Wrzucam tu jedną lub dwie bases.
● Wymyślacie wygląd postaci.
● Robicie base w PAINTCIE.
● Wysyłacie mi na gmaila:
mh.monsterkowanie@gmail.com +
Wasz podpis - jaki być może będzie na dyplomie c:


A oto base i nagrody:
           
             
UPIORNE   NAGRODY:

             Pierwsze miejsce:
            ♣ Redaktorka na dwa tygodnie. -
Oczywiście, jeśli
               będziesz chcieć. Nie będziemy nikogo zmuszać                    na siłę. ;)

            ♣ Praca będzie umieszczona NA ZAWSZE w
               zakładce "Zwycięzcy" oraz nad rybkami.
               (dwa tygodnie)
            ♣ Dyplom.

             Drugie miejsce:
            ♣ Praca będzie umieszczona NA ZAWSZE w
               zakładce "Zwycięzcy" oraz nad rybkami.
               (tydzień)
            ♣ Dyplom.

             Trzecie miejsce:
            ♣ Praca będzie umieszczona w zakładce
              "Zwycięzcy".
           
Dyplom.


             Wyróżnienie:

            ♣ Dyplom.

Konkurs rozpoczyna się :
14 kwietnia(niedziela) 2013 roku godziny 18:00.
Prace wysyłajcie do:
28 kwietnia(niedziela) 2013 roku godziny 18:00.

W sumie macie na to aż dwa tygodnie!

Bez co najmniej TRZECH prac konkurs się nie odbędzie!!!


Mam nadzieję, że będzie wiele chętnych! POWODZENIA! c:

Najpierw kliknij base i ją pobierz, w innym wypadku może się źle ściągnąć. ;)

21 komentarzy:

Mia_Games pisze...

to ja się zgłaszam,lubię robić OC :D

Braytti Ruthven pisze...

Okay, liczymy na Twoją pracę ; )

Mia_Games pisze...

Wysłałam

Braytti Ruthven pisze...

Na pewno na dobry gmail? Wyślij jeszcze raz bo nie dostałam :c

Mia_Games pisze...

skopiowałam z bloga i wkleiłam do poczty,więc...

Mia_Games pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Braytti Ruthven pisze...

mh.monsterkowanie@gmail.com

Próbuj. Musimy mieć Twoją pracę! :)

Mia_Games pisze...

odpowiedział mi ktoś,że dodstał. Monster high to wy?

Mia_Games pisze...

To Koko Liria ;)

Braytti Ruthven pisze...

Aaa faktycznie :D Oj wybacz, mój błąd.

Mia_Games pisze...

Hah

Unknown pisze...

Zgłaszam się ale nie obiecuję, że zdąże wysłać prace c;

Braytti Ruthven pisze...

A po czasie też przyjmę :D

Bauuni pisze...

wysyłam,a można inny szablon ? : D

Braytti Ruthven pisze...

Nie przyjmę innego. :P

Unknown pisze...

Wysyłam :)

Anonimowy pisze...

Wysyłaaam!

Melodi.

Unknown pisze...

Biorę udział.

Unknown pisze...

Wezmę.

Unknown pisze...

Z chęcią.

Anonimowy pisze...

sorry, ale nie zrobię pracy, bo nie podoba mi się ta baza :(