sobota, 20 lipca 2013

Odchodzę...

Cześć...
Dziś nastał taki dzień, że z mojego pokoju plakaty Monster High zniknęły, wszystko co z nimi związane zostało schowane do pudeł...

Inaczej : "Jestem za stara na Monster High"

Po prostu, Monster High przejadło mi się, jak pisze w magazynie "Monster High jest przeznaczony dla dzieci od 5 do 12 lat" czy jakoś tak :D

Ja już mam 12 lat i uważam, że tak oto kończy się moja przygoda z Monster High...

Może i dobrze, że wtedy nie przyjęli mnie do My Monster High? Nie miałabym czasu i tak czy siak MH znudziło by mi się :)

Dziękuje Wszystkim !

Ostatni Raz
Wasza Julia

6 komentarzy:

Oksana Fire pisze...

Mi też się trochę MH przejadło i jakoś od niedawna zajmuje się tylko zbieraniem lalek....Bo lubie :)

Anonimowy pisze...

A ja mam 14 lat i kocham mh

Anonimowy pisze...

Od 5 do 12? Chyba od 12 do ...

Zozo (niezalogowana) xd

marika :* pisze...

mi rOwnierz wszystkie lalk oddalam siostrze plakady porwalam na strzepy a gazetki wywalilam znudzilo mi sie dlatego odeszlam teraz to sister ma fiola na tym punkcie kazdy ma prawo z czegos wyrosnac w swoim czasie
jestem niezalogowana marika :*

marika :* pisze...

mi rownierz wszystkie lalki oddalam siostrze plakaty porwalam na strzepy a gazetki wywalilam znudzilo mi sie dlatego odeszlam teraz to sister ma fiola na tym punkcie kazdy ma prawo z czegos wyrosnac w swoim czasie
jestem niezalogowana marika :*

Anonimowy pisze...

jeeeeeeeeeeeeezu każdy teraz lubi srolette i czemu nie jesteś jak alexa de nile bo wtedy byłoby dobrze . Pozdrawiam niezalogowana abbey.