sobota, 6 kwietnia 2013

Lalka Catty Noir?

 Pewnie zastanawiałyście się czy ta kotołaczka zaistnieje jako lalka? Prawdopodobnie będzie wydana wraz z nową serią lalek we wrześniu. Niestety nazwy serii nie znalazłam...
Jednak to nie jest jeszcze na sto procent, więc się tak nie nastawiajcie. :]

W internecie znalazłam Catty Noir zrobioną przez fana. W sumie wygląda bardzo podobnie, prawda? 


A teraz możemy porównać szczegóły:
● inny ogon,
● wyraz twarzy,
● sukienka powinna być bufiasta, a koronka jedynie w kratkę,
● grzywka na prawą stronę,
● dwa kolczyki w prawym uchu,
● włosy na zdjęciu są falowane,
● trzy bransoletki na prawej ręce, na lewej powinna być jedna, różowa,
● raczej nie ma pomalowanych paznokci na biało.
No to chyba tyle :D

Wydaje mi się, że fan ma naprawdę bujną wyobraźnię, lalka wygląda PRAWIE identycznie. Pełny szacunek! Ale to nie jest to samo co oryginał!

Co o tym sądzicie? Podoba wam się pomysł tego pana? Tak, tak... doszły mnie słuchy, że był to jakiś mężczyzna, aż dziwne, co nie? ^^

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Prawie dałam się nabrać :P

~żelek

Bauuni pisze...

Wejdziecie na mojego bloga
blogowisko54.blogspot.com

Anonimowy pisze...

No tak drobne szczegóły się wypomina np grzywka po złej stronie,a jest po dobrej.Jak chcesz wypominać szczegóły to najpierw kup okulary i sama byś tej lalki lepiej nie zrobiła.Nawet byś nie próbowała zrobić.I ty śmiesz tyce szzcególiki wytykasz i piszesz jeszcze chyba... -,-

Oksana Fire pisze...

Chodzi o to, że grzywka powinna być bufiasta tak jak u Clawdeen. Bray chciała dobrze, nie musisz od razu jej najeżdżać i przecież nie obraziła fana, ma do niego pełny szacunek bo nie każdy potrafi tak przerobić monsterka :) A jeśli chodzi z tym "chyba" tzn inaczej "być może", tak znalazła na jakieś obcojęzycznej stronie, więc nie do niej pretensje.
Na przyszłość czytaj uważnie.

Mia_Games pisze...

Sweet blog

Anonimowy pisze...

Super szczegóły