środa, 3 kwietnia 2013

2,3,4,5 packi !!!

Zdjęcia, które znalazłam przedstawiają 2,4,5 packi:
Cleo i Ghulia wyglądają jak szaloni naukowcy.A ten oficjalny art to potwierdza :)
Nawet nie są tu takie złe oba stroje mi odpowiadają.
Ross i Abbey, dziwne jest to, że  lalka Rossa dopiero teraz jest wydana.Przecież on jest od pierwszego sezonu -_- 
Trochę przeszkadza mi ten ciuch Rossa, wygląda jak gospodyni domowa :3
Co do Abbey nie mam uwag jest śliczna sama z siebie.


Dość dawno wyszły już kotołaczki, ale pokaże je ponieważ ktoś mógł nie widzieć.

Chciałabym je kupić, ale pewnie są droższe niż wyglądają ;p
Wyglądają uroczo w tych strojach.

Ghoul's Night Out:

Dance Class:


Music Festival:

Draculaura  jest tu przesłodka a Clawd wygląda tragicznie !!!Ta fryzura mnie dobija :(
I ♥ Fashion 2 :
W tej serii nawet występuje Scarah!!!

7 komentarzy:

Monsterka :33 pisze...

eeem lala rossa juz byla kiedys ... http://farm2.staticflickr.com/1412/5118321460_653f5b4443_z.jpg


żaaal tak się nie znać na monster high -_-

Julie ♥ pisze...

Monsterka.. Po pierwsze ona w przeciwieństwie do ciebie zna się na monster high !
Po drugie to co pokazałaś to lalka Wyczesa Hyde ! ;/

Monsterka :33 pisze...

OMG !
No fakt :o
Siorkaaa :33

Anonimowy pisze...

ta seria ze Scarah to I ♥ Fashion 2

zσzσℓєк9 ♥ pisze...

Fajny post :3 To nie lalka Wyczesa tylko Rossa, Wyczesa już nie produkują xd Dobrze powiedziałaś w poście.
Chciałam Ci tylko zwrócić uwagę na jedno. Pisze się Draculaura, a nie Draculora c:

Oksana Fire pisze...

dziękuje za pokazanie błędu :)

Julie ♥ pisze...

zozo ale ja pisalam do tej monsterki bo ona dala fotke (kom wyzej) i powiedziala ze to ross !