poniedziałek, 6 maja 2013

Informacja

Jak zauważyłyście nie mamy czasu by pisać notki. Powody są dwa: szkoła i ładna pogoda.
Nie gniewam się na redaktorki, ponieważ są ludźmi i mają prawo korzystać ze swojego dzieciństwa. Może jakoś jeszcze coś naskrobię ale na razie nic ciekawego w świecie MH się nie dzieje.
Mam nadzieję, że mimo mojego znikania, autorki będą dawać posty i prowadzić bloga ku popularności.

Co do próbnych redaktorek, przedłużę wam czas, bo pogubiłam się w datach macie czas wykazania się do: 20 MAJA 2013r. tj. Horanka :3 oraz Lidia :P. Liczę na waszą aktywność.
Julie moja droga zostajesz oficjalnie stałą redaktorką, mam nadzieję, że to Cię nie wystraszy. c:

Dodatkowo dodaję dziś zakładkę "Kontakty" gdzie będą umieszczone nasze gmaile. Możecie pisać w każdej chwili, z pewnością, któraś odpisze.
Podania o redaktorkę mile widziane, także sprawy dotyczące bloga (wulgarność, natarczywość itp.) piać jedynie do mnie.

To tyle z mojej strony.
Cieszcie się wiosną! Tak długo na nią czekaliśmy!


2 komentarze:

Unknown pisze...

Buuuu, wracajcie :c

Unknown pisze...

Kiedy kolejny konkurs?