środa, 1 maja 2013

Nowa Gazetka Monster High

Hej !

Miałam zamiar napisać ten post jeszcze w kwietniu, ale niestety moje lenistwo nie zna granic ^^.
Mianowicie 19.04.2013 (dwa dni temu) pojawiła się nowa gazetka Monster High .
Postanowiłam zrobić troszkę zdjęć gazetce :

Okładka :
   

Dodatek :

Czy zauważyliście, że u mnie są 2 Frankie ? Tak ? Niestety ! Trafiła mi się gazetka w której nie ma Lali tylko są 2 Frankie ! Po prostu pomylili się ;/

sorry, że bokiem


Pierwsze strony :



W następnym numerze :


PODSUMOWANIE

W TYM NUMERZE :

  • Dwa prezenty - Upiornie modny naszyjnik i zawieszki.
  • Upiorni Uczniowie - Koścista Skelita Calaveras
  • Wyrocznia - Początki są upiornie trudne !
  • Historie z dreszczykiem - Na ostrzu - część 1 , Na ostrzu  - część 2
  • Zabójcza zabawa : Potworny Test - Twoja rola w upiornej paczce , Przerażające łamigłówki, Mroczne zagadki, Horroskop
  • Ostatni Ryk Mody - Kolorowy szał, Zrób sobie przerażająco upiorną bransoletkę !
  • Monstrualna rozrywka - Co nowego? - Kino, książki i nie tylko , Upiorna poczta
  • Strasznie fajny pamiętnik - Pozagrobowy świat Skelity
  • Oczywiście konkurs i upiorny plakat z Clawdeen Wolf

W NASTĘPNYM NUMERZE : 


  • Dwa prezenty - Upiornie modny zestaw z pazurem i pocztówki
  • Poznaj Jinafire !
  • Wiele więcej !


NOWY NUMER JUŻ 21 MAJA !

To tyle :D
Ale się rozpisałam :)




Brak komentarzy: