piątek, 29 marca 2013

Następne lalki Dead Tired !!

Są już nowe lalki w piżamach!
Czyli Robecca, Lagoona i Spectra.


Według mnie wszystkie są śliczne, ale najbardziej spodobała mi się Robecca. Pasuje do niej niebieskie ubranko z falbankami. Tylko szkoda, że ma kitkę i wyprostowane włosy, ale i tak jest przepiękna. Do Lagoony nie mam zbyt dużych uwag. Spectra ma fajną piżamkę i paputki...bardzo pasują do jej łóżka. A jak ktoś nie widział łóżka Spectry to proszę:



Na okładce książki ''Przyjaciółki i niezła heca'' Robecca ma inną piżamę. Wydaje mi się, że to mały błąd producentów.

O wiele bardziej podoba mi się ta Robecca w prostych włosach.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam z anglii takie wyrko!

Anonimowy pisze...

Masz racje Oksia (moge cie tak nazywac ?)Robecca jest super

Oksana Fire pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oksana Fire pisze...

Możesz tak mnie nazywać ;p