piątek, 29 marca 2013

Witajcie Upiorki!

Hej! Hej! Jestem Braytti Ruthven, ale możecie mówić mi po prostu Bray.
W końcu namyśliłam się i postanowiłam prowadzić bloga o Monster High.

Mam zamiar umieszczać tu to co sami chcecie!

Jednak...potrzebuje waszej pomocy, dlatego umieszczę tu mini ankietę dotyczącą prowadzenia bloga.

1. O czym chcecie czytać?
a) Opowiadania.
b) OC
c) Informacje.
d) Wszystkiego po trochu!

2. Czy jesteście za konkursami?
a) Tak.
b) Nie.
c) Nie wiem.
d) Nio~!

3. Ile razy w tygodniu, mam wstawiać swoje OC?
a) 1 raz
b) 2 razy
c) 3 razy
d) Więcej!

To chyba na tyle, czekam na wasze upiorne komentarze! :)



9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Heja! A co do ankiety...
1. d)
2. d)
3. d)

Ogólnie fajny blog :)))

Anonimowy pisze...

1.d
2.d
3.b

i fajne zdjęcie :D

Anonimowy pisze...

Jaka fajna Dracusia!!!

1a
2a
3a

Anonimowy pisze...

Słodka Atomówka
a co do ankiety to:
1.b
2.a
3.d

Anonimowy pisze...

moge przyslac wam moje OC?

Braytti Ruthven pisze...

Wasze OC są mile widziane :)
Dziękuję za komentarze.

Anonimowy pisze...

gdzie mam przysłać moją OC ???

Braytti Ruthven pisze...

mh.monsterkowanie@gmail.com

Wszystkie OC, będą w zakładce
"Wasze OC" !

Anonimowy pisze...

d-d-d :)

~żelek