poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wyniki konkursu!!!

Wiem, że czekaliście na nie, ale niestety nie miałam wczoraj czasu, więc mieliście dodatkowy dzień na danie bassy i niektórym to pasowało. A teraz już nie zanudzam i zapoznajcie się z wynikami.
Nie wiem czy od razu będą nagrody, nie wiem czy dzisiaj zdążę, ale jak nie dziś to jutro!
(Kliknijcie Dyplom aby go powiększyć!)




I miejsca:
II miejsce:
III miejsca:

Wyróżnienie: 

A to wszystkie prace które do mnie dotarły:


Wszystkie postacie bardzo mi się podobały, i nieco było trudno wybrać tą naj. Liczę, że na kolejny konkurs będzie tych potworków trochę więcej. ^^
Przepraszam, że tak niechlujnie, ale blogspot dziś ze mną nie współpracuje -,-

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie spodziewałam się! Dziękuję ^^

Wiedźminka.

Bauuni pisze...

Oh...Moja 1 miejsce
DZIENKUJĘ ;***** <333