poniedziałek, 1 kwietnia 2013

13 wishes + oficjalny art Gilla

Jak w temacie pokaże wam lalki z 13 wishes czyli po polsku 13 życzeń.
Oto lalki:
Frankie Stain.Jak dla mnie jest całkiem ładna.Ładnie dodali kolory, strój też jest całkiem, całkiem.
Draculaura.Nie zbyt podoba mi się jej strój i wolałabym, gdyby była w srebrze.
Fryzura jest taka sobie.Średnio podoba mi się ta lalka.
Clawdeen.Wygląda przepięknie, te kolory są znakomicie dobrane fryzura też jest niczego sobie.Po prostu jest genialna.


-Twyla, jest całkiem ładna i  ma dobrze dopasowane ubranka.Jest córką  BoogieMan'a.
-Howleen jest przepiękna lecz wydaje mi się, że ma lekko zmienną bluzkę Clawdeen.Mam zamiar ją kupić jak tylko będzie w sklepach.
-Gigi ma fajną i orginalną fryzurę, strój jest bardzo ładny i dopasowany.Gigi jest córką dżina.
-Lagoona szczerze to wo gule mi się ona nie podoba.Fryzurę ma taką rażącą i za bardzo żółtawą.Strój jest całkiem całkiem, ale naprawdę ta fryzura wszystko psuje.



Okładka filmu 13 wishes:


Teraz tak jak napisałam w tytule art Gilla:
Podobają się wam te lalki jeśli tak to, która najbardziej ?
Czy podoba wam się art Gilla ?

Brak komentarzy: