poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Lala z kłami - Swim Assortment

Hej !
Wiem, że dawno nie pisałam, ale nie mam czasu ;/ ....
Dwa dni temu dowiedziałam się o nowince.
Lalka Draculaury Swim Assortment została poprawiona :)
Tak ! Ma kły !
Teraz wygląda jak człow ... potwór :D

Oto i ona :

Stara wersja Lali bez kłów :



Nowa poprawiona wersja :


Wielki szacun ! 
Lala z kłami wygląda cudownie ! Gdyby nie to, że mam już trzy Draculaury kupiłabym ją :)

A wy co o niej sądzicie ?
Podoba Wam się nowa wersja upiorki ?

mój podpis którego używałam na mh wg mnie

3 komentarze:

Unknown pisze...

Ładnie wszystko dopasowane do siebie. Podoba mi się. Chętnie będę czytać twoje wpisy ;)

Unknown pisze...

Strasznie fajny ten blog! :)
Upiornie pozdrawiam;
Gigi z world-of-monsterhigh.blogspot.com :)

Anonimowy pisze...

super blog