poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Nowe Lalki : I ♥ Shoes

Hejka !
Zrobiłam sobie facebook'owy przegląd monster high .
Weszłam na stronę Monster High Dolls na facebook'u i znalazłam nowe zdjęcia .

W opisie pisało serię więc można powiedzieć, że mniej więcej wiem jaka to seria 

I ♥ shoes :)

Cleo
( ach jak Cleo jest pięknie w krótkich włosach :) )


Oraz

Draculaura


Poszperałam w Grafice Google i znalazłam więcej zdjęć :

Lala


Cleo


Moja ocena jest taka : Jak ktoś zgubi buty od lalki  to wystarczy kupić tą serię ... Haha !

Podobają Wam się ?

Jak będą w Polsce za nie dużą kwotę kupicie ?

Pisała : Julie ♥



5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

łADNE

_-Marta-_

Anonimowy pisze...

ładne ale ta seria to I Heart Shoes

dowód:
http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/I_Heart_Shoes_-_linia_lalek

Julie ♥ pisze...

Widocznie facebook się myli hehe.. Dzięki za informacje już zmieniam :)

Anonimowy pisze...

o boże jaka lala słit pieeekna pieeekna !

Anonimowy pisze...

Jest ładnie :D lala :D