środa, 10 kwietnia 2013

Upiorki z Upioryża już w sklepach polskich!

A więc dzisiaj byłam w paru sklepach w poszukiwaniu nowych Monsterków i co zauważyłam?
Upiorki z serii Scaris: City of Frights!
!!!
Skelita Calaveras oraz Frankie Stein !!!
W sklepach od 109zł!
Szperałam trochę po stronie Smyka i znalazłam też to :

By powiększyć obrazek wystarczy na niego kliknąć c:

Jak na razie w sklepach nie ma jeszcze dostępu do: Rochelle Goyle, Clawdeen Wolf oraz Jinafire Long ale nie martwcie się, niedługo będą jak pozostałe!

Dodatkowo: Monster High, Upioryż, Scaris Cafe, kawiarnia jest dostępna w sklepach od 159,99 zł do 199,99 zł.


Którą lalkę planujecie kupić? c:

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

W niektórych sklepach idą po 150 zł. :c

Dracu.

Anonimowy pisze...

Ja kupiłam Draculaure za 169 zł.